Thank you Down Under! - Reisverslag uit Morningside, Verenigde Staten van Elsemiek Joosten - WaarBenJij.nu Thank you Down Under! - Reisverslag uit Morningside, Verenigde Staten van Elsemiek Joosten - WaarBenJij.nu

Thank you Down Under!

Door: Elsemiek

Blijf op de hoogte en volg Elsemiek

31 Juli 2014 | Verenigde Staten, Morningside

Nog twee uurtjes en dan zit ik weer voor de komende 14 uur in het vliegtuig op weg naar Dubai en waarna ik vrijdagmiddag in Amsterdam zal landen. Het avontuur zit er dus bijna op. Een beetje onwerkelijk nog om te weten dat ik weer bijna thuis zal zijn want ook de afgelopen maand is weer voorbij gevlogen.
Nadat ik 1 juli afscheid had genomen van collega's, huisgenoten en Kiwi vrienden ben ik richting Queensland gevlogen en heb ik mijn reis Down Under voortgezet.
Via het tropische Cairns heb ik de afgelopen maand rustig op mijn gemak de East Coast afgereisd tot aan Brisbane waar het overigs ook nog steeds tropisch is, ondanks de winter hier.
Ik heb een heerlijke backpack vakantie gehad en weer vele hoogtepunten beleefd. Vooral het duiken in het Great Barrier Reef, het Skydive en het zeilen rondom de Whitesunday eilanden waren onvergetelijk!

Een volledig reisverslag van deze hoogtepunten kunnen jullie nu heel snel persoonlijk van mij verwachten en zal ik onder het genot van een kopje koffie of een biertjes/wijntje in alle enthousiasme vertellen.

Nu ga ik nog even mijn beentjes strekken en mijn overgebleven 3,65 dollar wijselijk besteden ;).

Inmiddels tot heel snel en nog een x de groetjes uit de Down Under!

Elsemiek

  • 31 Juli 2014 - 12:38

    Geert:

    Tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elsemiek

Actief sinds 12 Feb. 2014
Verslag gelezen: 1351
Totaal aantal bezoekers 6371

Voorgaande reizen:

09 Februari 2014 - 01 Augustus 2014

Stage Nieuw Zeeland

Landen bezocht: