Bye bye New Zealand - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Elsemiek Joosten - WaarBenJij.nu Bye bye New Zealand - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Elsemiek Joosten - WaarBenJij.nu

Bye bye New Zealand

Door: Elsemiek

Blijf op de hoogte en volg Elsemiek

30 Juni 2014 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Hoi allemaal,

Nog een keer een kort reisverslag vanuit Nieuw Zeeland. Over een kwartier vertrek ik richting het vliegveld om te beginnen aan mijn nieuwe avontuur: Australië. Na vijf maanden hier stage te hebben gelopen, veel trips te hebben gemaakt en veel nieuwe mensen heb ontmoet is het tijd om afscheid te nemen. Maar wat heb ik genoten van dit prachtige land!!

Over precies een maand land ik weer op Schiphol en dan zal ik jullie mijn laatste verhalen persoonlijk komen vertellen.

Maar nu ga ik eerst GENIETEN!

Tot snel,

Elsemiek

  • 30 Juni 2014 - 23:50

    Anne G :

    Leuk Elsemiek!! Veel plezier nog, x Anne

  • 01 Juli 2014 - 10:45

    Geert:

    Lekker vakantie vieren nu!

  • 01 Juli 2014 - 14:57

    Inge:

    Geniet ervan lieve Elsemiek! Maar jou kennende komt dat helemaal goed ;) X inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elsemiek

Actief sinds 12 Feb. 2014
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 6381

Voorgaande reizen:

09 Februari 2014 - 01 Augustus 2014

Stage Nieuw Zeeland

Landen bezocht: